Klaar voor vertrek

13 juni 2016 - Hurwenen, Nederland

M'n twee fietstassen zijn gepakt, ik ben er klaar voor!

Ik voel de spanning nu toch wel een beetje opkomen, met name ook door de vrij negatieve weersverwachting en dat ik de eerste dag al meteen ruim 100 km voor de boeg heb. Het wordt regenachtig, maar heb hopelijk niet al te veel wind tegen.

Eerst nog taart op kantoor   Mijn collega's wensten mij vanochtend nog heel veel succes en sterkte (?!) en deden mij pas uitgeleide nadat ik de taart aangesneden had. Het was nog even gezellig..

Overzicht reis   Hierbij nog het overzicht van mijn voorgenomen route.

De route gaat via Duitsland, stukje Oostenrijk en Zwitserland naar Italië. Daar neem ik de variant via Verona en Assisi, plaatsen waar ik nog niet geweest ben

Hopelijk morgenavond een klein berichtje vanuit Venlo.

Arrivedercie, JW

1. Etienne:
    13 juni 2016
    Heel veel sterkte en succes
    En de zon gaat vanzelf weer schijnen
    Gr Etienne
  2. Els De leeuw:
    13 juni 2016
    Veel succes .we blijven je volgen
  3. Jan Willem de Leeuw:
    Wow JW,

Heb je voor goede Chamois crème gezorgd?
    Billencrème dus!
    Zeker bij nat weer tegen de schrale billetjes!
    Anders wordt het veel staand fietsen!
    Succes man! Ben een beetje jaloers!!

JW
  4. Cor:
    13 juni 2016
    JanWillem,bewondering maar zoals jij weet:jij liever als ik...
  5. Henk.:
    14 juni 2016
    JW,
    Geniet van deze tocht, ben benieuwd wat je allemaal gaat tegen komen! Je zwom tot nu toe vaak tegen de stroom in, dus dat kleine beetje tegenwind!!
  6. Inge:
    14 juni 2016
    Een aantal nieuwe dingen tegemoet! Fietsen naar Rome, wat we natuurlijk al een poos aan zagen komen. Een maand van huis, wat daar direct verband mee houdt (tenzij je ineens op de turbostand gaat). Maar het meest verrast was ik toch toen je vertelde dat je een blog bij zou gaan houden. Papa die vertelt hoe het gaat en wat hij allemaal meemaakt, het lijkt me erg leuk om dit van je te lezen! Ik wens je veel succes en plezier toe op deze reis! Denk goed aan jezelf, vergeet niet tussendoor rust te pakken, en niet langs enge randjes fietsen waar je naar beneden kan storten. Wat je wel moet doen: Lekker genieten! ;) xxx